2- سه هفته مانده به کنکور سعی کنید حداقل 10 آزمون جامع کنکور یا آزمون های آزمایشی سال های گذشته را از خود بگیرید اما حتما از تک صندلی استفاده کنید و حتما ساعت را نگه دارید و تست ها را زمان دار بزنید و تصور کنید دفترچه سوالات کنکور جلوی شماست و واقعا سر جلسه هستید و یکی از راه های مقابله با استرس کنکور است که به شدت به شما کمک خواهد کرد. از جمله مشکلات یا عواقب دیگری که استرس دارد این است که شما حتی اگر نخواهید درس را بخوانید هم باز دچار تشویش هستید و ذهنتان درگیر این است که چرا درس نمی خوانید این درحالی است که حوصله درس خواندن هم ندارید و می توان گفت که ذهن تان کاملا ناآرام است. امروزه یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان داشتن استرس هستش به طوری که حتی می تواند ذهن شان را از خواندن درس مختل کند. وقتی شما برای مطالعه و سایر کارهای روزانه تان برنامه ای را تدارک دیده اید در صورتی که کاری خارج از این برنامه ضروریت نداشت و کم اهمیت بود بهتر است برنامه تان را به صورت نصفه و نیمه انجام ندهید یا انجام آن را به یک روز دیگر محول نکنید چون که این روزها جمع می شوند و یکهو چشم باز می کنید و می بینید روز کنکور فرا رسیده است و تقریبا هیچ کاری سر جای خودش انجام نشده.

این در حالی است که شما می توانید در کنار آن دو عامل مهم برای موفقیت با مطالعه دقیق و کامل تان (با تمرکز) مثلث موفقیت خود را تکمیل کرده و نه تنها خود را از بند استرس برهانید بلکه خود را در جمع رتبه برتر ها هم قرار دهید. اما این فقط یک طرف قضیه است استرس حتی باعث می شود شما مطالبی را هم که خوانده اید فراموش کنید و این یک معزل بزرگ برای یک کنکوری محسوب می شود. میخواهم یکمی خودمانی تر با شما صحبت کنم دوستان این وقت دارد می گذرد و کنکور شما بالاخره برگزار خواهد شد حالا چه بهتر که در این مدت زمان نهایت استفاده را کرده باشید و با نهایت دقت مطالعه داشته باشید و از کنکور سربلند بیرون بیایید و نه تنها برای کنکورتان استرس نداشته باشید بلکه برای نتایج اولیه و ثانویه هم کمتر دچار استرس شوید چون که خیالتان راحت است و شما تمام تلاشتان را برای رسیدن به موفقیت انجام داده اید. می توانند از عواملی باشند که باعث استرس در شما می شود. راستی برای شما کلی تدریس رایگان قرار داده ایم که از طریق صفحه نحوه تدریس در حرف آخر میتوانید مشاهده کنید.

نکته بعدی این است که شما تلاش میکنید و مطمئن باشید هیچ تلاشی، تاکید میکنم هیچ تلاشی بدون نتیجه نخواهد ماند و حتی ده دقیقه هم مطالعه کنید نتیجه آن را خواهید دید. هدف هایی همانند کنکور که آینده شما را تغییر خواهد داد بسیار بزرگ هستند و دست یافتنی پس سعی کنید با اراده و تلاش زودتر به اینگونه اهداف برسید. یک کنکوری تحت هیچ شرایطی نباید دیر تر از ساعت 12 شب بخوابد چرا که در برنامه اش باید فردا صبح به طور مثال ساعت 7 یا 8 سرحال بوده و پر انرژی درس بخواند و لازمه این انرژی خواب کافی می باشد. در کنار این مقاله سایر مقالات از جمله مباحث پر تست کنکور را نیز از همین سایت مطالعه کنید. مابقی مقاله را از زبان همکارم خانم قمری بشنوید.. داوطلبان کنکوری باید بدانند که یکی از مهم ترین راه های مقابله با استرس کنکور نظم در خوابشان می باشد.

شما مطالعه میکنید و در مسیر اصولی هم مطالعه خواهید کرد به یاد هم داشته باشید هر سال حدود 30 الی 40 درصد از داوطلبان درصد منفی در کنکور کسب میکنند پس از تعداد زیاد داوطلبان به خصوص در اجی مجی دوم دبستان رشته تجربی نترسید. اما امروز به معرفی راه های مقابله با استرس کنکور خواهیم پرداخت پس حتما تا انتها با ما باشید. این بدترین اتفاقی است که یک داوطلب کنکوری یا یک دانش آموز که می خواهد کنکور شرکت کند می تواند داشته باشد و شدیدا بازدهی مطالعه را تحت تاثیر قرار می دهد، پس باید با راه های مقابله با استرس کنکور آشنا شوید تا بروز این عواقب را به شیمی حرف آخر حداقل برسانید. اما راه مقابله با استرس کنکور که این جا میخواهم به شما معرفی کنم شبیه سازی خود فضای کنکور است و چند توصیه به عنوان مشاورین رتبه برتر حرف آخر برای شما دارم که با دقت باید اجرا کنید. همانطور که گفته شد عمده ترین مشکلی که استرس ایجاد می کند فراموشی زبان فارسی حرف آخر مطالب است. مطمئنا وقتی شما هدف تان را طبقه بندی می کنید برای آن تایم گذاشته و زحمت می کشید و دیگر استرس در این میان جایی نخواهد داشت. عواملی مثل کم خوابی، مشکلات خانوادگی، مطالعه کم، عدم تسلط بر روی مطالب، سرزنش والدین، مقایسه خود با سایر دوستان و نرسیدن به حداقل رتبه در آزمون های آزمایشی، نزدیک شدن به دوران جمع بندی کنکور و…

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش سئو

پاسخی بگذارید

Comment
Name*
Mail*
Website*